Nya skor

Åter igen var jag i stan efter skolan. Gick in på monki och föll för ett par skor. Jag var helt enkelt bara tvungen att köpa dom, trots att min budget inte alls tillåter mej. Men vad fan, lite busig måste man ju vara.
 Tänkte visa världens sämsta bilder på hur dom ser ut. Hur jag än gjorde blev bilderna helt enkelt inte bra. Kolla på bilderna och tänk att skorna är typ 9 gånger snyggare i verkligheten



På den här bilden ser ena skon jävligt avlång ut, det är dom inte i verkligheten kan jag säga. Har en bild som kanske är lite bättre i alla fall:



♥ Skor i mocka- Monki- 300 kronor

Hugies

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Rosanna

Skickar hundratals pussar till dig! När ses vi? :)

2008-08-23 @ 16:09:30
URL: http://rosanna.bloggagratis.se
Postat av: issa

rosanna: hihi tack gumman <3

förhoppningsvis ses vi snart, saknar dej jätte mycket

looooove <3

2008-08-24 @ 10:53:53
URL: http://stuumpan.blogg.se/
Postat av: saaaaraaaaa

faan vad snygga skor bebbe :)

2008-08-24 @ 13:32:59
Postat av: issa

sara: hihi tack så jätte mycket

loooove <3

2008-08-24 @ 15:07:08
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0