You've been bad


När jag ändå håller på och skriver om min träning, kan jag passa på att uppdatera er om hur mitt sötstrejkande går. Alltså, det går grymt! Att sätts sit ups som en bestraffning för felprioritering, har verkligen blivit motiverande. Och alla träningsfreaks skriker nu kör: Sit ups är en belöning, inte en bestraffning.
Hur som helst höll jag mej en hel vecka från allt som jag vanligtvis låter mej frestas av. Hur grym är jag lixom?!
 
Däremot gav jag mej själv dispens under helgen, eftersom pappa skulle komma. Jag tänkte lite på vad jag käkad men jag visste ju redan att det skulle bli en del alkohol. Det var några veckor sen sist, så jag känner fortfarande att jag vill ge tummen upp till mej själv som det partydjuret jag egentligen är. Men det kan inte hjälpas. 200 sit ups deldelades jag och det är genomfört och genomlidet  

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0