Veckans 4:e 6,6 kilometare


Tröttare än tröttast. Jag köpte en energidricka, vilket jag aldrig gör helst seriöst, och gjorde rätt snygga siffror tycker jag.  På tal om energidricka. Varför jag aldrig köper det. Dels är det dyrt. I längden blir det jävligt dyrt om man ska hålla på och knarka sånt och dessutom tror jag på att få energi på naturliga sätt. Om jag är trött tar jag inte en redbull, om jag är trött sover jag. Punkt.
Om jag inte får tillräckligt med sömn och därför är trött funderar jag ut hur jag ska få mer sömn
Om jag får tillräckligt med sömn men ändå är trött provar jag att få i mej mer järn och vitaminer. Är jag fortfarande väldigt trött provar jag något annat. Om jag efter massa försök fortfarande är trött söker jag upp en läkare.
(Alltså nu snackar jag om en period inte bara om en dag. )

Jag har väldigt svårt att tro att människor för 1000 år sen drack 6 redbull om dagen för att hålla sej vakna. Vad är det för fel på människor idag undrar man.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0