Pular med designen

Som ni ser sker det just nu lite förändringar här på bloggen.
Jag kan bara säga att jag har velat ändra min design sååå länge, men det är svårt när man inte har någon bild man vill ha som header. Det är alltid headern jag börjar med, eftersom den ses först. Så fort den är bestämd kan jag utgå ifrån det och fixa resten med designen. Nu kör jag lila, tror inte att jag har gjort det förut. Det känns nytt och fräscht och headerbilden är jag nöjd med.  Den förra var ju ball ett tag men väldigt länge har den känts lite fjantig om jag ska vara ärlig. Jag tror aldrig att resultatet blev exakt som jag hade tänkt mej, men det var okej i alla fall tillfälligt. Det tillfälliga blev år så det var verkligen dags nu.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0