Fredag

Hej

Idag är det freeeedaaag  Alltså.. lycka, lycka, lycka   

Jag ska chilla hela kvällen och sova ut imorgon, för det förtjänar jag! Jag har jobbat hårt och jag har jobbat mycket. Jag har varit på gymmet måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Jag är fucking grym helt enkelt! och så var det med.
Jag velade massor om jag skulle gå till gymmet idag eller inte. Jag funtade på att gå dit och döda lite mage men sen bestämde jag mej för att gå hem istället. Jag kom på att jag ska springa både imorgon, på söndag och nästa vecka varje dag fram till fredag. Jag mindes hur jag mådde igår när jag var på gymmet. Jag tror det var ett bra beslut av mej att vila ikväll.
Jag har kört stenhårt med min löpning och inte gett upp en sekund. Jag har krigat och går kände jag verkligen av att min kropp börjar bli sliten. Lite sömn, mycket jobb och hård träning. Hur länge orkar man det lixom?
När jag sprang igår började jag frysa om armarna, fick ont i fingrarna och allt var bara helt skumt. Att jag hade ont i benen behöver jag väl inte nämna (?)
Jag sprang som en tok i förrgår och hade dessutom jobbat väldigt många timmar. Energin i benen var helt enkelt slut.
Det finns massor med dagar att döda magmuskler eller hur

Ikväll blir det som sagt chill, sova ut och imorgon blir det träning och mer jobb.

Ha en bra fredag folket.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0