Pälsvästen

För länge, länge sen bloggade jag om en brun pälsväst från VILA. Jag minns att jag ville ha den så galet mycket och jag har kommit på mej själv med att fortfarande vilja ha den galet mycket så nu har jag äntligen lyckats får tag i en!!  Jag är superglad.  Jag älskar ju västar i alla former, färger och material (utom äkta päls, det tycker jag är rätt snuskigt. Snyggt kan det vara men fortfarande äckligt). Jag äger redan ganska många, men man kan aldrig får för många tycker jag.

Här är en gammal outfit med samma väst i grått, och västen i brunt som jag nu äntligen efter flera år fått tag i
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0