Lördag

Hej

Sorry att jag inte har bloggat idag det har varit fullt upp här i stort sett hela dagen. Vi har städat, städat och städat. Vi är fortfarande inte helt klara men nu pallar vi inte mer. Pontus står i köket nu och fejar med lite käk samtidigt som han städar lite i köket och jag har satt mej ner för att vila lite.
När maten är klar ska vi köra våran vanliga lördagsdeluxe - först senaste avsnittet av let's dance och sen gladiatorerna direkt efter det.
Jag ska även ta en lång och skön dusch och sen sitta och pula lite med naglarna, Pontus kom hem med några ansiktsmasker till mej igår så jag kanske joxar in en sån i fejan och jag har en helt ny brun utan sol också som ska testas.
Så blir min kväll.
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0