torsdag

Hej

Såå skönt med torsdag! Bara en dag kvar till helg. Feels awesome. I helgen är det ju midsommar också. Man firar ju inte det i Norge men min plan är ändå att få till något litet firande i alla fall.
Tyvärr såg jag att det skulle bli mulet imorgon. Buhuu säger jag bara, det som har varit så varmt i över en vecka nu. 
Ajja vi får se hur det går.

Just nu sitter jag och försöker komma någonvart med semesterplanerna. Herregud jag kommer inte långt. Jag vill vara överallt samtidigt. Jag ska ju resa ganska länge så det blir några stressiga dagar i Sverige som jag nu försöker planera så att dom går åt på rätt sätt. 




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0