Onsdag

Godmorgon godmorgon

I dag är det kallt här i Oslo. Inte alls kul, speciellt inte eftersom jag ska jobba på pride ikväll och det är ju utomhus. Jag hoppas att det blir lite sol under dagen, så kanske det blir lite varmare i alla fall.
 
Jag hann aldrig lägga upp min shopping i går för att jag jobbade över ganska länge och sen var jag ju och shoppade efter jobbet. Jag kom hem vid 20.00 ungefär och var då ganska slut. Istället för att ta bilder la jag mej i soffan och chillade ett tag innan jag gick och la mej.
 
I dag blir det en vääldigt lång dag så jag kommer troligtvis inte kunna blogga så mycket.
 
Hoppas ni får en fin dag
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0