Ögonskuggor från Lindex

Jag brukar aldrig shoppa billigt smink. Minns i högstadiet när tjejer köpte ögonskuggor på H&M. Man kunde plocka ihop egna färger och kombinera en egen palett. Jag vägrade. 
20 spänn för en ögonskugga. Det säger sej självt vad det är. 

Själv har jag alltid köpt mina ögonskuggor på Make up store men i förrgår gjorde jag ett undantag. Jag har ju en riktigt bra primer så jag tänkte Why not try?
Egentligen tar ju Make up store sjuka överpriser för sina saker så jag fattar faktiskt inte varför jag någonsin började shoppa där. Men men. 
Sen måste man ju inte gå från dyrast till billigast men det ska bli kul att prova hur dom sitter. Färgerna var hur fina som helst i alla fall! 




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0