Min fredag

Hej

Idag är det lördag och det slappas galet här hemma. Det blev en hård kväll igår, hård men grym!  Efter jobbet åkte jag hem och fixade till mej lite, vi packade ihop grejer och så satte vi oss i en park i närheten där vi bor. Det såg ut som att det skulle börja regna närsomhelst så det var ett bra val av park. Vi valde även en extremt bra plats i parken för att ett antal timmar senare började det faktiskt ösregna men det var ingenting vi märkte förrän vi såg alla springa från parken. Vi satt under ett träd och fick perfekt skydd.  Så där satt vi i parken timme efter timme efter timme. Så himla mysigt!  Vi grillade, drack virre, snackade om allt och ingenting och gick hem väldigt, väldigt sent. När vi kom hem gick vi ut och tog en öl innan vi gick hem igen för att sova. Vi höll igång till typ 5 på morgonen och när jag tänker efter hade jag då alltså varit vaken i 24 timmar och var fortfarande inge vidare trött. Coolt.

Men klart man är lite sliten idag, så vi kör på hemmagjord pizza och massa filmer.

 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0