Måndag

Hej
 
Jag hoppas att den nya veckan har börjat bra för er. För mej började den verkligen inge bra. Först sov jag inte en minut på hela natten.. okej kanske någon enstaka, men fan inte många. Sen när jag kom till jobbet var det kaos utanför. Det låg tidningar överallt och någonting kändes bara jätteskumt.
när jag kom in var en lampa tänd och en kyl öppen. Inte så himla bra. Jag fick kasta allt som låg i kylen, vilket var massor, och sen var den dagen förstörd.
 
Sen kände jag bara att jag ville gå hem och dra ett täcke över huvudet. Det kände jag precis hela dagen och ändå tog det hela 11 timmar innan jag började min vandring hem. På tal om vandring så är jag upp på 8,9 kilometer nu. Veckans första 8,9 kilometare bockade jag av på vägen hem.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0