Fredag

Hej
Omg jag är så glad idag, jag vill bara skrika!!  Men det kan man ju inte göra.
Allt idag har varit så grymt!!!   Det är verkligen en perfekt dag för att köra "dagens 3 plus"... Som om jag brukar göra det. Det kanske är dags att börja med det nu när mitt liv faktiskt har en hel del plus här och var. 
Jag har precis varit på gymmet och kört en ordentlig pw, se: ordentlig!
Jag brukar aldrig gå så fort som jag har gjort idag och aldrig så långt heller men idag jävlar. 9,7 kilometer stod på schemat men jag körde milen istället. Och även om jag kunde fortsatt, lockade solen lite för mycket.
 
Jag bestämde mej för att gå ut och lägga mej på gräset och väl på väg började jag fundera på vad jag skulle göra när jag väl slagit mej till ro. En tidning hade varit kul, tänkte jag. Jag har ju en hemma, men den orkar jag inte hämta. Och som av en ren tillfällighet dök ett gratismagasin upp framför mina ögon.
 
Hallå vadå fredag den 13:e ger otur? Ny ass, den här dagen har rockat sen jag vaknade.  
 




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0