Torsdag

Godmorgon godmorgon
 
Idag har jag vaknat på en riktigt bra sida.  Vette fan vad det är med mej, men livet känns plötsligt lite lättare.

Idag är det sista dagen för mej här ute. Det ska bli ganska skönt att komma tillbaka till mina gamla rutiner, men samtidigt har det varit ganska nice att vara långt bort från allt ett tag.
Men innan jag går tillbaka till dom gamla rutinerna, ska jag ju på en lång semester.   Imorgon jobbar jag mitt sista pass och sen bär det av.  Gud vad grymt det ska bli!

Igår skulle jag ju packat och städat men det gick åt helvete. Istället hände vi på takterassen och drack virre. När jag ville gå ner och börja städa och packa, tyckte Pontus att vi skulle köpa pizza och sitta kvar. Han vann.
Så ja, nu är det fett med stress för att hinna. Jag ska upp  imorgon och jag kommer hem vid typ ikväll så ni ser ju själva hur jävligt det kommer gå.
Jag straffar min pojkvän med att han nu får städa, packa min väska, städa Tarzans bur och ja.. fixa allting som ska fixas. Så kan det gå.

Hoppas ni får en fin dag folket
 
 
Men ändå.. ser det inte ganska nice ut, jämfört med att packa och städa lixom. 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0