Tisdag

Hej

Idag har det varit superfint väder hela dagen.. åtminstone tror jag det. Våra fönster är täckta med något slags tyg, så det är ganska svårt att avgöra vad det är för väder. I och för sej kollade jag ut genom ett fönster som inte var täckt av tyg, för några timmar sen och då var det typ mulet.
Men alla skriver överallt att det har varit soligt och varmt idag så jag antar att det har varit det. Just nu ser jag faktistk att solen skinner och jag är instängd på jobbet.. blööö.
Jasg hoppas att solen är kvar när jag kommer hem, då kanske jag pallar ta mej ut på en promenad.  Det skulle jag behöva, lite terapi I solen.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0