High heel bootie


På Nellys rea fyndade jag dom här enkla men fina skoletterna. Det är sånt som man alltid behöver ha hemma, tänkte jag.
Sanningen är nog egentligen att det kändes som att det var evigheter sen jag köpte skor sist. Men det var det nog inte, däremot var det nog väldigt länge sen jag la upp ett par nya skor på bloggen. Jag shoppar fortare än vad jag bloggar så  Här är dom i alla fall, mina nya skor. Dom passar perfekt till hösten så ni kommer nog inte se dom på mina fossingar än på ett tag.  Dom har kostat 399 kronor, men jag fick dom för 196

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0