Så fucking grym

Jag var stoltare än stoltast över mej själv igår och idag trodde jag att jag skulle bli väldigt missnöjd med mej själv men vad fel jag hade. Totalt slut på energi, många jobbiga timmar, ingen sömn, ingen mat. Upp på cykeln och kör. Jag hade tänkt tvinga mej själv till 15 minuter men det blev 30.  403 kalorier och typ 9 km. Det är fasiken inte dåligt att göra med tanke på hur död jag redan var. Att jag sen hoppade av cykeln och körde 10 minuter intensiv mage var mer än vad jag någonsin kunnat hoppas på när jag halvsov på trikken på väg till gymmet.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0