Lördag

Hej

Det är lördag och jag har börjat dagen med att sova ut.  Det skumma är att jag vaknade typ exakt samma tid idag som igår - 11.24.
Det var bra att jag sov ut i alla fall för jag har ett lååångt kvällspass framför mej. Men jag har faktiskt bytt till mej det själv för att jag ville ha lite fler timmar. Dessutom skulle jag egentligen börjat vid 23.00 och det känns väl inte så lockande kanske. Istället börjar jag nu 17.30 och kör på till 03.00 + en stängning som kan blir allt från 40 minuter till 2 timmar.
 
Jag hoppas att jag hinner med lite gym innan jag ska till jobbet, men vanligtvis brukar jag chilla rätt ordentligt innan ett sånt långt pass.
 
Hoppas ni får en bra dag alla.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0