Löpning 1, 2 och 3


 
Nu tänkte jag sammanfatta mina 3 löpningar lite för att visa att man faktiskt kan göra skillnad i konditionen ganska snabbt. Det viktigaste är bara att man pressar lite mer varje gång och att man emellan kör någon annan typ av kondition. För min del har det varit cykel och pw som fyllt ut.
 Sen är det ju självklart att man inte förbättrar sitt resultat varje gång man springer. I så fall skulle man ju tillslut behöva springa 1 mil på 20 minuter. Jag tror att jag kommer förbättra mitt resultat lite och sen kommer jag stanna i krokarna ett bra tag och sen plötsligt slår det till och jag förbättrar mej lite grann.
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0