Silver schampo

Äntligen har jag beställt hem ett silver schampo.  Det var verkligen på tiden kan jag säga. Jag använder silver schampo blandat med vanligt och det gör att jag kan hålla mitt hår ljus och fräscht utan att behöva bleka hela tiden.  Så himla bra!! Jag ska dock inte sticka under stol med att jag ibland slänger i en färgbomb i håret. Jag kan tycka att det börjar bli lite trist och livlöst i vissa perioder, speciellt nu under vintern men även under sommaren kan håret bli ganska förstört av solen och ibland tappa glans och liv tycker jag. Fast självklart är det värre på vintern. När jag kollar mej i spegeln och drar sorgset i mina hårstrån brukar jag tillslut slänga i en färgbomb för att ändra mitt sorgsna jag till det glada jag  Men annars håller jag bara hårt i mitt silver schampo och mycket tack vare det har jag typ ett av världens snyggaste barr. yeeaaah  
 
Sen finns det vissa andra små secrets jag har för att hålla håret snyggt, typ att jag nästan bara plattar håret när jag ska göra mej fin för att typ festa, jag tvättar det inte för ofta, lägger mycket pengar på dyra hårprodukter istället för billiga, sover aldrig i utsläppt, försöker variera mina frillor för att sprita ut slitaget man får naturligt under dagen, har fimpat borsten och använder dyra kammar istället, använder olika typer av oljor och inpackningar, håller koll på hur mycket som ska klippas och när och så vidare. Som ni ser lägger jag mycket tid och pengar på mitt hår, men ingenting som är onödigt och remember - låt aldrig någon annan göra det som du kan göra bättre själv.
 

 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0