Onsdag

Hej

Idag är det verkligen inte riktigt min dag. Till att börja med är jag sjukt trött. Jag kunde inte somna i natt och jag fattar verkligen inte varför. Jag borde varit helt slut så som jag tog ut mej på gymmet. Jag blev ju såklart tröttare och tröttar och det började svida i mina ögon, men jag kunde fortfarande inte somna. När killens alarm ringde vid typ 6.30 var jag fortfarande vaken.
Det leder mej snabbt in på nästa grej - självklart var det omöjligt att komma upp till gymmet vid 9.   Men som tur är, är det många timmar kvar på dagen och jag har gott om tid att hinna det i alla fall. Men det är ändå synd för jag vill ju dit innan jag käkar.
För det tredje är internet otroligt jävla sämst just nu så jag vet inte ens om jag kommer kunna blogga ordentligt.
 
Welcome dear wednesday säger jag bara. Nu ska jag käka lite och försöka vända dagen till en bra dag.
 
Hoppas eran dag började lite bättre
  
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0