Tabata

Hej
 
Så var den nya veckan igång. Jag har haft fullt upp hela dagen med jobb, möbelaffärer, teknikaffärer och gym. På gymmet provade jag tabata för första gången. Det var rätt grymt faktiskt så jag kommer helt klart fortsätta med det. Det passa dessutom mej väldigt bra som inte har överdrivet mycket tid.
Jag börjad med att cyklar 20 minuter först. Det är skönt att vara gång i lite smått med cardion igen, men tyvärr har jag fått inflammation i benet igen så det är cykel som gäller tills det är bättre.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0