Montenegro

Tågresan till Montenegro var en av våra hittlils bästa resor tror jag. Eftersom vi hade sängar tog våra 16,5 timmar inte så lång tid och det var skönt att äntligen kunna sova ordentligt.
Ända nackdelen var att toaletten var hyfsat vidrig efter några timmar och våran kupé låg närmast toaletten så när tåget stod stilla kändes lukten väldigt tydlig inne hos oss. Fruktansvärt äckligt! Men vad ska man göra? Man kan ju inte bara hoppa av tåget.
Inte finns det någon som bryr sej heller så det ända man kan göra är att bita i hop och försöka sova bort lukten. Vi överlevde i alla fall.
 
När vi kom in i Montenegro var vi uppe bland bergen. Det var en helt fantastisk miljö och att åka tåg bland molnen var riktigt coolt. Jag tog några halvdanna bilder genom fönstret, bara för att kunna dela med mej av denna upplevelse.
För att komma ner igen fick vi åka igenom extremt många berg. Det var också rätt häftigt.
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0