Måndag

Hej

Nu är jag hemma efter en lång och jobbig dag. Jag är egentligen bara hemma för att vända, men så såg jag att Tarzan tappar päls och blev jätteorolig. Nu måste jag googla lite innan jag sticker iväg.
Jag är helt med på att kaniner släpper vinterpälsen på våren, inga konstigheter. Jag skulle inte heller vilja gå runt med en dunjacka på sommaren. Men när Tarzan, i våras, tappade pälsen var det mest så att det flög omkring en massa när man klappade honom. Nu släpper han stora tussar och det ser läskigt ut.

Jag ska googla lite nu så jag vet att det inte är något allvarligt, sen ska jag slänga i mej något och sen iväg till gymmet.  Jag ska till ett gym där jag inte varit förut så jag kommer se heeeelt vilsen ut. Det är möjligt att jag kommer känna mej lite vilsen också, eftersom det vart typ två månader sen jag var på gymmet sist.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0