Onsdag

Hej

Hoppas ni har haft en bra vecka so far. Jag har jobbat otroligt mycket och därför har bloggen blivit lidande. Om jag hade jobbat som jag skulle hade jag jobbat 16 timmar än så länge, men jag har jobbat 25 timmar så ni förstår säkert att jag har varit rätt slut. Det är ju framför allt igår, då jag fick endast 2 timmar fritid, sen var det dags att sova igen. Idag har jag lite mer fritid men jag är fortfarande trött efter mitt långa pass igår och jag är riktigt stressad hela tiden.
Jobbet är oerhört krävande just nu och även om det egentligen är kul, är det ingenting jag känner av i den här stressen. Men det blir säkert bättre snart.  
 
Annars då?
Jo fan, det rullar på. Idag gick jag över 6 km även fast jag var så död i benen och fötterna att jag bara ville lägga mej på marken och skrika. Men I made it and I'm a crazy person.
Det är allt jag har att säga.

Nu ska jag njuta av lite härlig issa tid.  
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0