Nästa projekt

Nu är det dags att presentera nästa träningsprojekt som startar idag. Det är lite tuffare än det förra men också lite bättre på många sätt.  Till exempel så finns det en ordentlig struktur och en plan för varje dag. Det som är tufft är att ökningen och att det på slutet är väldigt mycket men jag ska klara det.

Siffrorna symboliserar steg, men eftersom jag inte har en stegräknare och inte heller vet hur långa mina steg är kommer jag till en början köra detta som km. Eventuellt ändrar jag det senare. Jag kan mäta mina steg, men jag får ju lite problem då om jag bestämmer mej för att springa eller powerwalka, då stegen är längre då. Alltså vet jag inte riktigt vilka steg jag ska mäta. Medan jag funderar vidare på det får alltså sifforna representera km.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0