Long day

Hej

Nu är jag hemma, ska snart få lite käk och bänka mej framför Biggest loser. Jag är verkligen slut i kroppen idag. Jag skulle egentligen varit på gymmet nu men istället har jag varit på jobbet sedan 6.30 i morse. Jag har jobbat 12½ timme idag så ni förstår säkert varför jag inte är på gymmet.  Energin har jag men inte riktigt tiden. Jag ska ju snart upp och jobba igen. Men imorgon blir det i alla fall ett vanligt pass och efter det ska jag iväg på ett möte och sen självklart blir det ett hårt pass på gymmet. Jag ligger ju verkligen efter lite nu när jag var i Sverige och sen har ägnat mej åt massa jobb.

Imorgon är det dags för mitt första pass som ansvarig och jag står ansvarig för allt helt själv och jag kan inte ens allt än  Det ska bli riktigt spännande. Wish me luck.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0