Fredag

Hej

Nu har vi lite påskledighet  Fett skönt men samtidigt hade det varit kul att ha ordentliga planer. Det känns som att dom flesta planerar massa kul runt påsken, men vi har inte lyckats få till något. Eventuellt blir det någon dagsutflykt i helgen men vi får se. Om inte annat blir det i alla fall en del träning.  I onsdags var det första lediga kvällen och vi hade picknick med vin och mat. Supermysigt.
Därför blev det inte några inlägg igår. Vi låg och chillade i soffan hela dagen.  Men jag var faktiskt inte bakis  Däremot regnade det och var riktigt ruggigt väder ute. Vi bunkrade upp med god mat, läsk, godis och säsongen som gick 2012 av biggest loser. 

Än så länge är jag väldigt nöjd med mina lediga dagar. Nu är det dags för frulle och sen ska jag planera något kul för dagen. Förmodligen blir det städa också.

 
Hoppas ni får en fin dag
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0