Dagen i solen

Nu har jag tagit en alldeles för lång powernap. Herregud jag kommer inte kunna sova i natt tror jag.
 
Vi var ute ett bra tag på stan. Först köpte vi lim och ett blixtlås så Pontus kan laga min sko. Sen var vi och köpte en liten låda till hans nya lurar och sen fick jag plötsligt syn på att det fanns grejer för 99 kronor på BikBok så då gick vi in där.
Sen skulle vi gå och käka lurre någonstans. Vi hittade en ganska stor uteservering som låg vid ett torg, omringat av hus så det var i stort sett helt lä. Väldigt mysigt men väldigt varmt.  Vi satt inte där alltför länge. Vi käkade och sen promenerade vi hemåt. På vägen hem gick vi ner till en jättemysig flod som går en bit genom Oslo. Den är så himla mysig. Ända sen jag kom hit har jag velat vandra längst med den och det har vi gjort nu.  Inte idag, men för någon vecka sen tog vi en långpromeflax och gick då bland annat längs med den. Idag var vi bara nere och fotade lite.
 
 
Två bilder från uteserveringen idag.  

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0