1 timme på cykeln

Vet ni vad, jag skippade faktiskt inte gymmet förut!  Jag är väldigt stolt över mej själv som tog mej iväg. Jag tycker ju bättre om styrketräningen än motionstimmen så jag gjorde en liten deal med mej själv idag. Jag brukar ju springa 20 och cykla 40, men idag körde jag bara cykel hela timmen. När jag cyklar kan jag titta på film samtidigt. Tyvärr tycker jag inte att cyklingen är ens hälften så jobbig som löpningen även fast jag tar i och kör på ordenligt. Jag får inte alls samma puls och det är säkert helt självklart. Jag tror inte att jag är ensam. Men helt ärligt tycker jag att det är såååå konstigt att man, enligt maskinen, bränner mer kalorier när man cyklar än när man springer när det är lättare att cykla.
Oavsett vad gjorde jag ett grymt jobb.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0