15 februari

Det här börjar kännas riktigt löjligt.  Jag spenderade en månads semester i Sverige i februari, sen åkte jag tillbaka till Spanien. Nu är jag till och med tillbaka i Sverige igen och jag har fortfarande inte berättat klart om min månad i Sverige. 
Det känns jättekonstigt att skriva om det nu, men det är ju inte så många dagar kvar så jag tänkte att jag plöjer igenom det hur konstigt det än känns. Så here we go, här är nästa dag.
 
 
 
Fredagen den 21:a februari var min mamma bortrest någonstans så jag och Pontustog tillfället i akt att vara där. Vi stack först iväg och köpte några filmer till kvällen och sen handlade vi hem grejer till tacos. Vi skjutsade över allt till mammas hus och sen åkte vi för att lämna bilen.
Jag minns inte riktigt vad vi gjorde därefter men sen tog vi i alla fall en promenad till mamma.
När vi kom dit började vi laga mat och sen kröp vi ner i soffan. En av filmerna vi såg var så fruktansvärt löjlig att vi ville stänga av den efter 10 minuter, men i hopp om att den skulle bli bättre såg vi vidare. Det slutade med att vi såg hela filmen men vi lär aldrig se om den.  Så såg min 21:a dag och kväll ut i Sverige.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0