10 maj

Den 9:e maj låg vi och slappade vid poolen, sen började vi packa lite smått och efter det stack jag iväg på ett fitball pass.
 
Dagen efter det, fredagen den 10:e maj, började vi med att sticka iväg och handla för att grilla. Jag passade på att köpa en svensk cider som jag njöt av i solen medan Pontus grillade.
Efter att vi hade käkat och suttit och snackat ett tag, gjorde vi oss i ordning och stack iväg till Habaneras för att spela bowling.
Det gick faktiskt ganska bra för mej. Speciellt eftersom det var väldigt länge sen jag spelade.
Första serien vann Pontus med 50-47 men andra vann jag med 78-68 så räknar man ihop det vann jag hela klabbet.
Efter det gick vi vidare till Shannon för att spela biljard. Där fullständigt utklassade jag Pontus, för en gång skull.
Jag kanske borde passat på att satsa pengar på något när jag ändå var igång.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0