Morgonträning

Jag tänkte att jag kunde lägga upp resultatet från min morgonträning på gymmet.
Först och främst måste jag bara säga att löpbanden här är inställda på att räkna ner 20 minuter så jag fick sätta igång det 3 gånger. Jag passade då på att dela upp gångerna i 3 delar -uppvärmning, ansträngning, cool down.

Alla gångerna körde jag i uppförsbacke och sen såg det ut såhär:

På 1:a körde jag 5 minuter powerwalk och sen 5 minuter löpning. Efter det körde jag dom sista 10 minuterna powerwalk.

På 1:a gången började jag med att springa 5 minuter (fortfarande i uppförsbacke), sen powerwalk 5 minuter. Löpning 5 minuter till och slutligen powerwalk dom sista 5 minuterna.

På 3:e och sista gången började jag med att köra powerwalk i en kvart och för att sen verkligen ta dom sista krafterna körde jag löpning dom sista 5 minuterna.

 

 
 
 
Eftersom bilderna är lite otydliga:
 
1: 2.19 km
    147 cal
2: 2.54 km
    192 cal
3: 2.25 km
    152 cal

 

= 6.98 km
   491 cal


Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0