Marknadsshopping

I söndags var ju jag och Pontus på marknaden.  Tyvärr ligger den ju rätt lång bort och tyvärr var vi rätt sega med att komma iväg så vi fick inte så mycket tid där. Jag rusade igenom hela marknaden som en jakthund för att hitta något att köpa på den korta tiden vi hade.  Det första fyndet hittde jag redan när vi stod och låste fast cyklarna precis när vi kommit dit. En väska! Jag som alltid behöver väskor, och jag som är så dålig på att hitta snygga. (OBS; den är finare i verkligheten än på bilderna) 
30 euro skulle kärringen ha för den och hon vägrade pruta men jag var nog ändå den som vann. Sen blev det några armband också. Dom kommer bli sååå fina till sommarn.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0