Killerlegs på 9 veckor

Apropå ben så har jag kommit upp med ett nytt uppdrag nu.  Jag ska nämligen på 9 veckor få till killerlegs. Okej, jag har redan rätt snygga ben faktikst. När man tränat kickboxning så länge som jag har är det nästan svårt att inte ha snygga ben. Det jag också har är det där typiska som alla tjejer klagar på på insida lår. Jag vette tusan vad det heter för det är väl inte rätt och slätt fett (?) det är väl en mix av massa trevligheter kan jag tänka mej. Problemet är att hela min släkt har det och min kära mamma har försökt en livstid för att få bort det utan att lyckas så jag hyser inga gigantisk förhoppningar om att jag ska lyckas men jag tänker köra på i alla fall.
 
9 veckor. Fas 1 har börjat och första passet är avklarat. 8 pass kvar sen är det dags för fas 2.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0