7 februari

 
Den 7:e februari tog jag en lång sovmorgon och tog det lugnt hela dagen. Jag skulle nämligen träffa Nina på kvällen och hon jobbade hela dagen så det fanns inte mycket annat att göra än att bara slöa omkring för mej själv.
När hon hade slutat jobba ringde hon mej för att bestämma vad vi skulle göra. Det slutade med att jag tog bilen och plockade upp henne, sen åkte vi en snabbis hem till henne så hon fick byta om och sen åkte vi vidare till Fridhemsplan för att spela biljard.  När vi hade spelat färdigt var jag hungrig så vi gick till en pizzeria i närheten och beställde två as goda pizzor. När vi satt där och käkade som bäst ringde Pontus och typ en timme senare kom han och höll oss sällskap en stund innan vi skulle åka hem.
Efter det skjutsade jag hem Nina och sen åkte jag och Pontus hem till mej där jag fortsatte att kolla på lite filmer från när jag var liten. Jag insåg då att det fanns band som jag antingen inte sett alls eller så har jag inte sett dom på en herrans massa år. Skitkul att se!
Jag hade med mej kameran till biljarden men tyvärr tog vi inga bilder. Det var lite synd, men men.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0