2 mars

Hej
 
Förlåt att jag ligger efter så mycket med bloggen men som ni vet kom Pontus ner hit och det har varit fullt upp från första minut typ.
Den 2:a mars kom han ner och jag åkte till flygplatsen för att möta honom vid 10.30. Efter det åkte vi och storhandlade och när vi kom tillbaka hit käkade vi lite och satt i solen och pratade.
Det var riktigt varmt då. Det räcker kanske med att jag säger att det var 18 grader i skuggan när jag åkte till flygplatsen.
 
Lite senare gick jag och la mej för att sova en timme. Det hade inte blivit mycket sömn under natten och jag visste att denna dag skulle ta slut väldigt sent. Jag lyckades aldrig riktigt somna men jag fick vila lite i alla fall. Efter det hällde jag upp en glas vin och började med middagen. Vi lagade mat tillsammans och satt ute på uteplatsen och drack vin. Sen käkade vi och satt på uteplatsen i flera timmar. Tiden gick och gick och tillslut kom jag på att jag kanske borde börja göra mej i ordning.
Vio fortsatte att dricka vin och sen började jag blanda drinkar. Vi kom inte hemifrån förrän vid 3-tiden.
 
Vi hittade en taxi på vägen och åkte till en nattklubb som ligger hyfsat nära där jag bor, men inte tillräckligt för att gå hela vägen vid den tiden.
Vi festade tills stället stängde och sen tog vi en taxi hem. Det blev en väldigt lyckad lördag.
Tyvärr tog vi nästan inga bilder alls men här är i alla fall en bild på min pannacotta som jag gjorde till efterrätt.
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0