12 mars

Hej
 
Jag hoppas att allt är bra med er idag. Själv har jag sovit ut, och då menar jag verkligen sovit ut!  Så himla skönt, fast jag är fortfarande trött.
Jag har ju inte sovit så mycket sen Pontus kom hit, eftersom han snarkar något fruktansvärt, men igår var jag så trött att jag totaldeckade vid typ 1.00. Vi ska försöka komma på någon lösning åt det här snarkandet men fram tills dess har vi igår varit och köpt såna där plåster. Eftersom jag var sådär trött igår märkte jag alrig om dom funkade eller inte, men ikväll när jag nog vara för pigg istället.
 
Jag gick upp vid typ 11.30 idag så hittills har jag bara ätit lite frulle och snart ska vi sticka iväg till Pontus mamma och fika lite. När vi kommer hem igen ska jag göra lite middag och sen blir det Zumbaah.  Fullt upp
 
Hoppas ni får en bra tisdag

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0