10 februari

 
 
Jag och Pontus hade gått och lagt oss tidigt på morgonen dag 16 så tja ni kan väl tänka er hur jag mådde sen när vi vaknade. Inte alls bra, men det var värt det i alla fall.  Det var sjukt kul att spela pictionary med Lea, hennes kille och Pontus.
Den 10:e mars låg jag och Pontus i hans säng och kollade på film i stort sett hela dagen. En stund tog vi oss ut för att köpa bakismat. Kebab och film, så spenderar jag mina bakisdagar jag.
När klockan började närma sej mitt i natten blev jag pigg och väldigt rastlös så jag ville plötsligt åka hem. Stackars Pontus fattade ingenting men fick efter mycket tjat från min sida gå upp och packa en väska och följa med hem till mej. Mitt i natten.
Det var den dagen det. Dag 16 = en dag som bara försvan.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0