14 januari

Hej
 
Klockan är redan 11.40 och här sitter jag. Egentligen börjar jag ju kursen 11.00 men vi har ändrat lite så numera börjar jag 12.30 varje måndag och onsdag. Just nu sitter jag här i mjukisbrallor så om en stund ska jag gå och byta om och sticka iväg, jag ska bara göra klart läxan först.  Det är helt otroligt att man skjuter upp det så långt man bara kan. Jag har haft fredag, lördag och söndag på mej att göra den och jag gör den 1½ timme innan vi ska gå igenom den.
 
Efter plugget ska jag cykla till affären och handla mat. Fy vad trist. Jag har ingen koll på vad jag ska handla ens.. Tur att jag har några minuter på mej att kolla upp det nu.
 
Ikväll blir det gym såklart.  Troligtvis ska jag mosa min mage och rygg med ett fitball-pass  Det är viktigt att börja veckan på ett bra sätt.
 
Hoppas ni får en bra start på veckan
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: Katja - Säljer Mary Kay produkter

Man lyckas alltid skjuta upp allt viktigt ^^

2013-01-14 @ 13:52:00
URL: http://katjasplace.blogg.se

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0