Grattis i efterskott

Här kommer ett litet grattis i efterskott till min lilla blogg.
 
 
24:e mars 2007 startades denna blogg. Det är kul att se att den fortfarande är igång även om det gått hela 6 år! Ibörjan  uppdaterade man ju inte så mycket, sen blev det mer och mer och mer och visst har vi haft vår lilla storhetstid också. Men dom dagarna är förbi och idag är vi för gamla för att bry oss om statistik. Bloggandet har blivit för nöjets skull och det har det väl egentligen aldrig vairt. Stuumpan.blogg.se har aldrig varit menat att bli en storblogg, men fan vad stor den är ändå på så många andra sätt.  6 år av minnen samlat på en plats. Det är stort det. Grattis i efterskott!
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0