After work

Nu har vi slutat jobba för idag. Vi la ner lite tidigare idag än vanligt. Man är rätt mör nu efter att ha jobbat sin första vecka men sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd.  Jag är jättenöjd med mitt jobb, arbetstiderna, uppgifterna och allt är väldigt bra.
Än så länge finns det gott om tid kvar av denna kväll så jag och snubben tänkte ta en promenad ner på stan, gå lite på standen och bara njuta av kvällssolen.
Det lär nog inte bli fler inlägg idag så jag tackar för mej så hörs vi imorgon.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0