6 april

Hej
 
Igår blev det inga inlägg. Det beror på att jag och Pontus råkade göra mer än att bara ta en promenad i förrgår.  Vi hamnade på ett väldigt mysigt ställe där vi skulle ta något enstaka glas var men sen träffade jag några norska tjejer som var jättetrevliga och det slutade med att vi drog med dom vidare och sen hängde vi på hem till dom lite senare. Vi kom hem vid typ 6 på morgonen kanske.  Snacka om promenad. Så tja, igår låg jag och var rätt trött hela dagen men idag har jag varit igång igen.
 
I förmiddags var vi i Habaneras och kollade lite i affärer och sen cyklade vi till stranden för att njuta lite av solen. Tyvärr blev det rätt molnigt så vi var bara där ett tag och sen cyklade vi hem igen. Nu sitter vi och tittar på Fångarna på fortet och sen blir det väl en fortsatt lugn kväll. Förmodligen kommer jag somna ganska snart.
 
Hoppas ni får en bra lördagkväll
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0