28 april

Hej
 
Sorry för den struliga uppdateringen men det har varit rätt mycket på sista tiden, samtidigt som det egentligen inte har funnits ett smack att blogga om. Mitt liv flyter på likadant som alltid. Jag gymmar, jobbar, äter och sover. Ibland gör vi någon utflykt, ibland springer jag runt i affärer utan att köpa något och ibland hamnar vi någonstans för några glas vin.
Dom senaste 3 dagarna har det ösregnat. Ja, det är så här. Det regnar i stort sett aldrig så när det väl gör det slutar det i stort sett aldrig. I 3 dagar har regnet varit i stort sett konstant, men nu ser jag här genom fönstret att en liten sol har börjat sa sej fram emellan regnmolen. Det känns verkligen som att det är på tiden. Idag cyklade jag hem från gymmet i regnet, igår cyklade vi hem från Habaneras i regnet och häromdagen var vi ute och promenerade i regnet.
Nu är det dags för lite sol.
 
Well gott folk. Det är söndag och här ska det städas. Jag kom hem från gymmet för ett tag sen. Det blev 2 timmar träning och den största delen av tiden spenderade jag på en cykel eller på löpbandet. När jag kom hem käkade jag lite soppa gjord på röda linser och tomatsås så här sitter jag och håller på och svälta ihjäl jag. Hoppas ni har det bättre.  Nej nu är det dags att greppa dammsugaren.
 
Hoppas ni får en bra kväll
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0