23 april

Hej
 
Hoppas ni alla har haft en bra tisdag. Här i Spanien har vi haft en riktigt varm dag. Det var skönt att få en sån dag nu när det har varit lite molnigt i tre dagar. Bortskämd haha.
 
Jag började min tisdag på gymmet och efter det stack vi till en mataffär och köpte en baguett, lite skinka, ost, en mini ceasarsallad och cola. Sen sökte vi upp en liten gräsplätt där vi slog oss ner. Vi hade med oss kortlek och högtalara så det blev en väldigt mysig eftermiddag med musik och varsin god baguette.  Självklart tog jag tillfället i akt att sola lite också och efter 2½ timme bar det av hem igen för att jobba.
Nyss kollade vi lite på biggest loser och jepp, mycket mer än så har det väl inte varit idag. Men det har varit en riktigt bra dag.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0