17 april

Hej
 
Jag är ledsen att jag bloggar så dåligt nu plötsligt. Det har verkligen varit fullt upp här sen jag fyllde år. Nu börjar väl allt lugna ner sej lite så förhoppningsvis kan jag börja blogga normalt snart.
Idag är det i alla fall onsdag den 17:e april och jag ska sätta igång med ett nytt lite nyttigare liv.  Jag hoppas att det kommer ge något resultat tills jag kommer hem.
Mitt gymkort har gått ut så jag ska sticka iväg och köpa ett nytt idag
 
För övrigt blir det lite jobb och sen vet jag inte riktigt.
 
Hoppas ni får en bra dag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0