13 februari

 
Min 19:e dag i Sverige började med att jag egentligen skulle träffa en gammal polare från förr men sen ställde jag in på grund av att det blev så rörigt med allt så istället stannade jag hemma och passade på att städa och rensa i mitt sovrum. Pontus hade stuckit iväg tidigt på morgonen för att jobba så jag hade dagen för mej själv för att verkligen få något gjort. Efter att han hade jobbat kom han tillbaka hem till mej och då hade jag börjat snacka med kompisen jag skulle träffat egentligen igen. Då ville han att jag skulle komma till en fest men det visade sej att det var rätt långt bort så jag ställde in även det och istället käkade jag och Pontus middag med Pappa och Jess och väldigt mycket senare stack vi iväg till en mack för att köpa choklad och sen kollade vi klart på det sista av Arne Dahl filmen vi stängt av kvällen innan.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0