Überstressad

Hej
 
Jag antar att ni förstår att jag har väldigt mycket att ta itu med inför resan till Spanien nu och att det är därför jag inte bloggar. Jag har otroligt mycket att göra och eftersom jag inte riktigt fattat att jag snart åker, skjuter jag gärna upp allt.
Nu är jag istället überstressad och kommer säkert inte hinna med ens hälften av allt jag tänkt hinna med.
 
Jag hoppas i alla fall att allt är bra med er och att ni har lite överseende med att bloggen står mer eller mindre stilla nu när jag planerar inför resan.
 
Puss och kram
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0