Spike bra

Måste bara säga en grej. Nu börjar ju spike bras bli väldigt populära och jag känner bara att jag är så himla glad att jag beställde en innan alla andra gjorde det. Så vitt jag vet var bara Fanny L, av storbloggarna, före mej. Sen kom Kenza och sen följde alla andra efter. Det har bloggats en hel del om den men inte många har fallit så hårt för den som jag har.. förrän nu.
 
Det känns skönt att slippa känna sej som en copycat för en gång skull.
 
Jag köpte min på Stylegodis för er som undrar.


 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: E

Åh vad kul och se någon bystig i en sån där snygg bh! Letat ihjäl mig efter en i större storlek än b-kupa. Är själv en ung tjej med 70f/g så skulle vara glad om de åtminstone gjorde dessa moderna bhar i några storlekar större:)

Svar: Det suger att den inte finns i större storlek men jag körde på ändå. Den är för liten men om man använder den på något bra sätt blir det snyggt ändå och det märks inte lika tydligt att den är för liten. ;)
issa

2012-10-11 @ 01:09:09

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0