Söndag

Det senaste jag skrev om min flytt till Spanien var att jag hade problem med att kirra en flygbiljett. Nu är det i alla fall äntligen gjort! Jag lyckades knipa den sista som fanns.  Tyvärr får jag nu åka från Skavsta istället för Arlanda och det suger ju smått, men samtidigt; även det är ett äventyr. Jag får, precis som i somras, ta bussen ner till Sakvsta, sitta där och uggla ett tag och sen kommer jag komma fram till Spanien vid 00.35 typ. Jag vet hur jag kommer vara. Jag kommer sitta på bussen med ett riktgit fult flin i plytet hela resan. Så gör jag alltid när jag är taggad inför äventyr, sitter med ett riktigt stort flin av (till synes) ingen anledning.
Det är jag det.
 
Så när drar jag då äntligen?
 
 
Och ytterligare en vecka senare lär jag väl ha börjat förstå vart jag är och vad jag egentligen sysslar med.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0